ساحل توانبخشی

دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی همدان

ساحل توانبخشی

دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی همدان

مراسم معارفه دانشجویان ورودی بهمن 1389

مراسم معارفه دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی، ورودی بهمن 1389


یکشنبه، یکم اسفندماه، ‌ساعت ۱۰ الی ۱۲


سالن اجتماعات دانشکده پزشکی


نظرات 4 + ارسال نظر
سیروان 26 بهمن 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://s-najafi.tk

سلام
من یه دانشجوی شنوایی دوره ۲هستم
وبتون رو لینک کردم
اگه تمایل داشتین منو هم لینک کنید
مرسی
Www.s-najafi.tK

علیرضا 19 اردیبهشت 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام
یه چند هفته ای بود که تو کلاس توانبخشی بحث سر نامناسب بودن محیط دانشگاه برای معلولین بود آخه با این همه امکانات که به بچه های توانبخشی اختصاص میدن (دادن ساندیس وکیک در جشن جدید الورودها؛دادن نقشه همدان؛دادن یک طبقه از دانشکده ما به بچه های داروسازی)مگه پولیم برای این کارها می مونه.وبلاگتونم یه خورده به روز کنید مثلآ یه دو ماهی از شروع سال جدید گذشته.

[ بدون نام ] 25 خرداد 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

ساحلمون داره خشک میشه!اقای راشدی
باشماییم اقای حسینی
اقای حیدری
اقای رحمانی و........خانمها رضایی ومرتضوی
کجایین؟

[ بدون نام ] 31 خرداد 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام
من خسته شدم......دیگه خشک خشک شد.....
از ما گفتن بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد